Kina!!!

Idag började skoldagen med engleska, då lämnade jag in intervjun. Sen vare musik då gick vi igenom det sista inför provet. Efter det vare franska och matte. Och just det den här veckan ska en tysk person vara med våran klass hela tiden xD Så på matten hjälpte hon mig. Det var lite svårt för vi fick ju prata engelska xD. Efter lunchen på bilden fick vi åka upp på stan för att få insperation till våra kläder. Vilket e lite kul för alla har ju redan bestämmt hur deras kläder ska se ut xD Men iallafall xD sista lektionen var svanska. På vägen hem köpte ja en ring och ett arm band på jc. När jag kom hem satte ja mig och gjorde läxor en lång stund. Sen kollade jag på ETT smallville av. Därefter kom pappa hem från kina... Och asså GUD vad han har handlat. Jag fick en tröja i HELT RENT SIDEN!!!, två ipod fodral, två väskor, och en massa filmer bl.a. the last song, alice in wonderland, toy story 3, 2012, nanny mcphee the big ben, två st eclipse, new moon, twilight, knight and day och titanic 2. Och det var bara don filmerna jag har fått sen har han köpt lika många till. Dessutom har han köpt en massa fotbolls kläder, lite lego, ett as stort svärd till viktor som han prutade ner från 4000 kr til ca 300 kr!!!!! hahahahahaha Och sen har han köpt en MASSA andra saker o kläder!!!!! =) =) =) =) =) GISSA OM JAG ÄR GLAD NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0