Har typ inte jobbat nått på hela dagen ;P

Idag fick jag skjutts till skolan.

Första lektionen var svenska. Då jobade vi med svenskan fast ja hade inget att göra för lovisa va sjuk och vi va ändå inte klara. Sen hade vi idrott, men jag hade glömt skor så xD Därefter vare engelska. Då hade ja inget att göra igen (pga samma andledning som tidigare ;P). Sedan lunch. Efter det var jag och matti matvärdar. När vårat pass va klart skyndade jag mig till no. På den lektionen vart vi klara med huset, och fick en ny uppgift: att bygga en bil som kunde drivas av en gummisnodd. Nån som vet hur man gör det??!?! xD

Sist skulle vi ha svenska igen men då cyklade vi till bibloteket och kollade på enutställning. När jag kom hem satt jag vid datorn ett tag. Nyss köpte pappa ett jätte bra musik program. Nu kollar jag på anna travis...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0