THE LAST SONG!!! <3 !!! <3 !!! <3 !!! <3 !!! <3 !!! <3

Idag har hela skolan varit i idrotts anläggningen där konserten ska vara. Det e skit coolt för hela kören (på ca. 800 pers) ska stå på ena läktaren.

Vi slutade ca. 15 då cyklade jag hem. Väl hemma satt ja vid datorn en stund. Sen cyklade ja upp på stan o mötte hanna, jonna o ella på bion där vi kollade på the last song. DET VA FAAN EN AV DOM BÄSTA FILMER JA HAR SETT PÅ LÄNGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3  Jag grät nästan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Asså jag trodde att det typ skulle va nån film om miley o liam som träffades o sen kom dom ifrån varan men det slutade lyckligt. ASSÅ HUR FEL KUNDE MAN HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Några av mina favo scener:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0