Talang!!! <3

Idag började vi med två so lektioner. Den första tilllbringade vi till att utvärdera vårt väldigt korta arbete om religion. På den andra kollade vi på en stum film i svart-vit från 1920 av Caplin -_- Haha fast det vart lite roligare pga av aykuts egna ljud efecter xP Jag tror filmen hette nått i stil med caplins pojke elr nått.

Sedan hade vi matte då kom jag på ett samband med hur man får fram primtalen mellan 1 och 80 xD

Lunch och no. På no:n körde vi typ en liten tävling som man skulle bygga det högsta tornet utav ett a4 papper och en meter tejp. DET GICK INTE SÅ BRA ;P

När jag kom hem tog ja det lugnt. Nu sitter ja o kollar på talang. Och jag HOPPAS VERKLIGEN att cirkus akrobaten går vidare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0