Sista 90210 för säsongen ='(

Idag va första lektionen franska. Då skrev ja lite till på texten som vi håller på med nu.

Sedan vare bild. Då ritade jag en fjärde hjälte xP

Efter det vare musik. Då skulle vi ha kollat på film men det funkade inte på vi fick hål timme.

Sista lektionen innan lunchen var so. Då gjorde vi typ nutids orientering hela lektionen.

Lunch och sen gympa då köre vi nått som hette långboll. Det sög för mitt lag förlorade typ med 25 - 7 elr nått ='( ;P

Sedan slutade vi. Då cyklade jag hem. Väl hemma kollade jag på säsongs avslutningen av 90210 :'( fan att det e slut!!! Fast det e ju iallafall inte HELT slut som andra avenyn är.

Nu sitter jag och läser lite...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0