Lite Seterra xD

Idag fick ja skjutts till skolan igen, haha.
Första lektionen va franska då läste ja upp min text. Sen cyklade vi upp på stan och kollade på en bild utställning på bild lektionen. Efter det vare musik då kollade vi klart på michael jackson filmen. Sedan vare so ='( xD
Till lunch fick vi hamburgare MUSM!!!
Sista lektionen var idrott då körde vi touch down fast ingen fattade va man skulle göra xP
När jag kom hem läste ja lite och va lite på datorn den åkte vi till ff o fm en stund. På vägen hem handlade vi EN HEL DEL!!! (Asså mat).
Väl hemma gjorde ja läxan me vicke. Som var att lära sig alla sveriges landskap på seterra. Mittrekord e ca. 40 sek men alla rätt. På afrikas läder är mitt rekord 3 min me 97 procent rätt.
Nu ja snart sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0