Första konserten (det blir en till imorrn)!!! =/

Idag vare konsertdags.

Kl. halv 10 va ja på plats i idrotts anläggningen. Då sjöng vi upp lite sen hade vi genrep.

Runt halv 16 åkte ja hem för då hade vi en pause på två h. Hemma bytte ja om gjorde mig iordning och åt mat. När jag kom tillbaks tillidrotts anläggningen så vare konsert. När konserten va slut (ca. 21.00-21.30) letade ja efter min familj i ca. en timma. Men jag hittade inte dom så jag gick hem själv i mörkret kl. 22. 30 ungefär. När jag kom hem visade det sig att dom faktiskt HADE åkte hem utan mig. HUR FAAN LYCKAS MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Resten av kvällen har jag suttit uppe på mitt rum och typ kollat på tv...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0