Jerry Maguire!!! <3

Idah äre ÄNTLIGEN fredag!!!

Första två lektionerna va so. Då fick vi spela upp varsin teater om typ olika delar av bibeln elr nått.

Sen hade vi matte och lunch. Därefter slutade vi xD

Då cyklade jag upp på stan där jag mötte mamma. Där köpte vi en JÄTTE fin klänning till mig (till skolavslutningen) och ett par JÄTTE fina skor (också till skolavslutningen).

När jag kom hem hoppade ja lite. Sen satte jag på mig bikini och låg ute på studsmattan och solade jätte länge. När det började bli lite kallare gick ja in och satte mig vid datorn en stund. Till kvällsmat åt vi tacos. Senare på kvällen kollade jag på talang. Därefter kollade jag på en ASSSSS bra film "Jerry Maguire"!!! <3 Den e F** så J**** A*** BRA!!! ;) Så idag blir det LITE bilder från den xP


 

SOO HOT!!! <3

HIHI!!!

HAHA!!!

AUHH!!!

;p

Hi Is Just SOO Funny!!!

I LOVE THOSE TOGETHER!!!

AUHH!!! <3 IGEN!!!

NO COMMENT!!!

xD

xD xD xD

SoO QUTE!!! <3

-------"--------

BITCH!!!

THE BEAUTIFUL END!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0