Andra Avenyn

Första lektionen var franska. Då typ övade vi inför provet.
Sen kollade vi vidare på forrest gump på bilden.
Därefter var det musik och då SJÖNG vi för första gången på VÄLDIGT länge!! xD
Vi började öva på några låtar till vårkonserten/jubileums konserten, merano och were all in this together.
Efter det vare so. Då började vi typ jobba med rammar tiden.
Sedan vare äntligen lunch.
Sista lektionen var idrott. Det va skit kul. Vi blev uppdelade i två lag. Och satte oss på ett led. Våran lärare tog fram fem bollar. En bandyboll, en fotboll, en handboll, en basketboll och en "dopp boll" boll.
Därefter valde han en boll och slog en tärning. Det antalet tärningen visade, så många fick gå ut från varje lag och spela sporten som han hade valt. Efter nån minut så valde han en ny sport och slog ett nytt tal med tärningen och nya fick spela... o.s.v.
När jag kom hem kollade jag på ett oth av. Sen skjutsade pappa mig till pianot.
När jag kom hem kollade jag på några till oth av.
Klockan 20 kollade jag på romservice och nu kollar jag på andra avenyn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0