Dagny (min gammel farmor)s begravning ='(

Idag var jag som jag kanske skrev igår ledig för att jag skulle på begravning.

Vi gick upp kl. 6 och åkte ca. halv 8.
Vi va framme typ halv 11.
Själva begravningen höll på i typ en timma tror jag. Jag stod inte så nära min gammel farmor så det var inte så jobbigt för mig men det va ju en begravning och det e ju alltid sorgligt.
Efteråt åkte alla till ett värdshus där vi fick bufé.
Det var lite drygt xD för vi kom till värdshuset nån gång vid 12 och åkte inte förän typ 15 tror jag xD
När vi kom hem började ja lyssna på jolene (av Dolly Parton) och nu kanske matti o ja ska sjunga den på vårat musik café om några veckor.
Nu kollar jag på let's dance. Och jag hoppas verkligen att claudia vinner!!! Men jag tror att Mattias vinner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0