Två veckor till ja blir 14!!!

Första lektionen var svenska, då hade vi ett svenska prov. Det gick inte så bra jag har nog ca. 7 fel tror jag.
Efter det vare bild. Då blev vi uppdelade i två o två (ag blev med samme). I dom grupperna ska vi göra typ ett kolage med nykel scenes från forrest gump. Samme och ja han göra hela våran skiss, fast det va bara jag som ritade och det var bara adam (som inte änns är med i våran grupp) som kom på allt typ xD
Sedan var det matte.
På musiken pratade vi vidare om pop och rock historien (the beatles).
Därefter vare påskbord, JIPPY!!! <3
Sen på engelskan kollade vi klart på ghost.
Sista lektionen var franska. Då gjorde jag nästan klart min text om min kanin.
När jag kom hem kollade jag på Cutting Edge 3 en gång till xD
Därefter kollade jag på två nya av. av ghost whisperer.
Nyss kollade jag på mästarnas mästare och nu kollar jag på house.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0