SLUT PÅ SPROTLOVET!!! ='(

I morske vare dags att gå upp tidigt igen xS
Första lektionen var svenska, då jobbade vi med grammatik.
Sen idrott, då hade typ hälften av klassen "glömt" kläder (som vanligt xD) så det blev en as bra lektion. Vi körde nån slags styrkesak och mitt lag kom tvåa xP (det skilde 0,4 poäng mellan oss o trean xP).
Därefter vare engelska. Då öhhh... kommer inte ihåg vad vi gjorde då xS.
Sen potatis bullar till lunch <33333333333333
På matten fick vi tillbaka provet. Jag hade 14/15 rätt = 22/25 poäng xD GRYMT VA!!!!
Efter det lite no =/ SÄMST!!!! Vi har prov nästa vecka =( fast det e hem prov =) hur kan man ge nån hem prov det e ju bara för LÄTT!!!!!
Sista lektionen på denna långa dag var svenska...
Då läste vi VÄRLDENS längsta berättelse. Jag han inte änns klart och typ alla andra han till och med göra alla frågorna också ='( Jag läser så jävla sakta ='(
På vägen hem spelade jag piano.
Väl hemma kollade jag på one tree hill.
Det blir nog ett till av. nu när jag har bloggat klart ;) ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0