Skidor o göteborg...

Imorske fick jag gå upp lika tidigt som vanligt. För idag skulle vi åka skidor med skolan.
Nån gång vid 8 var vi på skolan. Fast vi skulle inte åka med dom. För vi åkte bil xD
Vi var i backen vid 9. Vi (jonna, matti, ella, hanna, alex o jossan) började åka tillsammans men sen splittrade vi upp oss vart efter vi ville åka på olika ställen.
Runt 13 åt vi lunch, korv med bröd.
Sen åkte vi mer xD
Då åkte vi typ tre och två i knapp liften. Det va skit kul xD
Ca. 15 åkte resten av skolan hem. Men då körde pappa, vicke o ja några vänder till. 
På det sista åket skulle pappa filma vicke o mig när vi hoppade i ett jätte stort och kul hopp. Men när jag hoppade så landade jag typ rätt på en buckla som var under/framför hoppet så jag typ stupade XD...
Fast det gick bra =) Och jag va as proffsig efter jag hade ramlat. För då fixade jag i ordning mina skidor och stavar skit smidigt xP (inte för o skryta men ja gjode det xP).
Därefter åkte vi hem.
Direkt när vi kom hem bytte vi om och sen satte vi oss i bilen igen (men nu vare ja, vicke, mamma, malin och "hon"). Och åkte till göteborg. Runt 22 var vi framme vid vårat hotell.
Då duschade jag mm.
Nu har alla andra gått och lagt sig och jag sitter här och IRRITERAR vicke med mitt "data-knapprande" xD...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0