Sista skoldagen innan min födelsedag!!! <3

Först så jobbade vi med eget arbete, då jobbade jag med romartiden.
Därefter på no:n jobbade vi med tryck i gaser.
Lunch.
På dansen kollade vi på första hälften av julkonserten.
Sen vare franska, då redovisade jag om ludde för min lärare. Och så fick vi sluta 20 min tidigare. På den rasten spelade vi stress. Jag vann nästan alla gångerna xP
Sista lektionen var musik, då kollade vi klart på julkonserten.
På vägen hem stannade ja o linn på stan. Jag handlade två linnen på gina.
När jag kom hem var ff o fm där. Dom kom hem från Thailand natten till idag. Jag fick två super fina ringar av dom xD.
Därefter satt ja vid datorn en stund, tog en dusch och kollade lite på tv.
Nu sitter jag och laddar ner cutting edge 3 till en sticka så att ja kan kolla på den i bilen imorrn (för då ska vi åka på en begravning)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0