Nu började Arn (tv-serien) äntligen!!! <3

Imorrske fick vicke o ja skutts av mamma till skolan.
Första lektionen var svenska, då jobbade vi med en text som heter "Ensamrummet".
Därefter vare idrott. Då körde vi några olika basket lekar. I början gick det as dåligt för mig alla andra gjorde mål hela tiden men jag gjorde inte ett ända. Men sedan vare typ bara jag som gjorde alla målen xP
På engelskan gjorde vi djur dikter xD Min e inte klar än men den suger!!! Kanske skriver ja den här sen när den e klar ;)
Lunch.
På matten jobbade vi vidare med vårat pressade schema xD
Sedan hade vi no. Då jobbade vi med lufttrycket. Och exprementerade med vatten. Då blev ja skit törstig xD
Sista lektionen var svenska igen. Då började vi kolla på filmen " Ghost", den suger!!!
Efter skolan spelade jag piano. Därefter åt jag på mcdonalds!!! <3
När jag kom hem satte jag mig vid datorn och kollade på Cutting Edge 3 igen <333333333333333333333333333333
Därefter tog ja en snabb dusch och kollade på Arn (tv-serien).
Nu ska jag snart sova...
PS. Imorrn äre PÅSKBORD!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0