Legend of the Seeker 2

Det första vi gjorde på skolan var att vi fick lyssna när rektorn pratade om typ lika behandling.
Sedan jobbade vi med eget arbete en stund.
Därefter vare no.
Sen lunch.
Efter det dans. Men då dansade vi inte. Vi utvärderade bara as time goes by.
Och så fick vi veta att för att vi är så duktiga så får vi dansa på were al in this together på vår konserten =)
Sedan vare franska. Då fick min grupp spela in den här café teatern som vi skulle spelat in för länge sen men som vi inte har kunnat spela in förän nu pga att coco har skolkat...
Sist skulle vi ha musik men då hade vi ingen lärare så vi fick sluta.
När jag kom hem började jag kolla på andra säsongen av legend of the seeker. Nu e jag på av. 6.
Och så har jag packat till imorrn för då ska vi åka till göteborg (på kvällen)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0