LÅNG DAG!!!

Idag vare skola igen.
Först hade vi klassråd.
Sedan jobbade ja med romartiden.
Efter det vare no. Jag fick ett fel på fysik HEM provet. Asså hur f* kan man få fel på det!!!
Lunch
På dansen hade vi ett pilates pas. Det va cool, skönt och jobbigt xD
Sedan på franska hade vi läx-förhör och skrev vidare om våra djur.
Sista lektionen var musik. Då fortsatte vi att jobba med pop och rock historien. Nu håller vi på med ca. 50 talet och ungdoms kulturen.
När jag kom hem började jag kolla vidare på 90210.
Nu ska jag strax se det sista av. av säsong 1. Jag undrar om jag kommer kunna stänga av datorn efteråt elr om jag kommer bli tvungen att kolla på ett av. till xP ...

xPxPxPxPxPxPxPxPxPxPxPxPxPxPxPxPxPxPxPxPxPxPxPxPxPxPxPxPxPxP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0