Idag cyklade ja för första gången iår!!! =/

Det första vi gjorde idag va att ha franska. Fast då gjorde ja inte så mycket för ja var klar med min text om min kanin så jag hade inget att göra.
Sedan på bilden ritade samme o ja, elr tja jag ritade och samme satt o lyssnade på musik på sin dator xD haha
Efter det vare musik, då sjöng vi lite sommar sånger och några sånger inför jubileums-konserten.
Sista lektionen innan lunchen va so. Då blev ja typ klar med romar-riket arbetet, asså med det som alla måste göra (och det finns fortfarande folk som typ inte har börjat än). Men jag ska göra lite extra saker så ja e inte riktigt helt klar än.
Sen vare lunch.
Sista lektionen var idrott och efter som att det här var sista idrottslektionen före påsklovet så fick vi ha fritt.
Först så körde jag basket. Därefter hoppade ja lite trampet.
När jag kom hem kollade ja på tv en stund. Sedan cyklade jag (för första gången iår) till pianot och hade min lektion med sara.
När jag kom hem lite senare igen så kollade jag på det nya av. av 90210. Därefter började jag kolla på Cutting Edge 3 igen xP ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0