The Twilight Saga: eclipse!!!

Idag började ja med att kolla på några bh av. sen åt ja lunch. Därefter gjorde ja mig iordning för att åka och se eclispe med ella. Och ja säger som ja sa efter new moon. DEN SÖÖG!!! Asså hur tänker man!!?!??!?!??!? vi börjar med problem 1. Dialogerna, Dom har tagit en mening från varje viktig dialog/scen i boken och lagt in den på helt fel ställe i filmen plus att dom desutom har försökt att göra något komiskt av den vilket bara gör scenen pinsam!!! Problem nr. 2. SKÅDESPELARNA!!! Jag tillhör inte Jake-teamet men VA FANN TÄNKTE MAN NÄR MAN VALDE KRISTEN O ROBERT till edward o bella karaktärerna!??!?! Visst utseende mässigt e dom KANSKE lämpliga men alltså GUD!!! Robert är alldeles för osäker och Kristen är alldeles för säker. Edward ska vara helt fast vid allt han gör man ska se skilldnad/veta när han är osäker, ledsen, arg elr glad, rädd elr lycklig osv. Robert spelar honom lika osäker hela tiden!!!

Och bella SKA vara osäker, klumpig och så. Kristen är ALLDELES för säker!!! Och när vi ändå är inne på kristen: DRA ÅR HEL**** MED PERUKEN, DET SER F** STÖRT UT!!! Ja sa att jag inte tillhörde Jake-teamet i böckera, men i filmerna ... DÄR FÅR DU MIN RÖST TAYLOR!!!

Och tillsist problem 3. mörkheten i filmen. Visst böckerna är mörka på ett visst sätt men APSOLUT inte SÅÅ mörka!!!

Jag ÄLSKAR, ÄLSKAR, ÄLSKAR twilight böckerna. Men vem faan valde regisör till filmerna!!! Ingen av dom hitils tre har gjort nått särskillt bra jobb men den här sista tog nog f** priset!!! Hoppas verkligen att det blir bra regisörer till dom återstående två filmerna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0