Studenten för många men inte för mig inte!!! xP

Dom första två so lektionerna idag va lugna vi gjorde inte på mycket.

Sen på matten lekte vi bokstavs leken IGEN det va 3:e gången -_- Det va kul första gången men tredje... nja.

Efter lunchen så gick nästan alla från "mitt gäng" till student festen. Så då vart det bara ja o jonna kvar. Och på no:n är inte vi i samma grupp. Men det ända ja gjorde på no:n va att städa i en kvart sen slutade vi. Då gick ja upp o va med i jonnas grupp några minuter innan dom också slutade xD

Och pga. att no:n va så kort så slutade vi typ en halv timma tidigare en vanligt fast jonna o ja orkade inte cykla hem så vi va ändå kvart på skolan tills vi skulle ha slutat o lite till xD

När jag till sist cyklade hem så tog det väldigt länge att komma hem för det GICK verkligen inte att cykla på stan pga alla studenter o student trakrorer mm. Så ja fick typ gå as sakta över hela stan. Men när ja tillsist kom hem satt ja vid datorn en stund. Den fick ja jobb av mamma o pappa att blosa av stacketet med högtrycks tvätten. Ja vart inte riktigt klar men klockan halv åtta gick ja iallafall in o duschade. Då va ja RIKTIGT lerig o gräsig o blöt xP haha.

Kl. 20 kollade ja på talang. Fan va sämst att hon vann. Ja hoppades på cirkus apan!!! <3 xP


Nu till dagens kläder. Idag har jag haft på min det på bilden nedan + en stor svart munk jacka xP haha. Och JA JAG VET det är väldigt svart o framför allt varmt o så men det va inte meningen att det skulle bli så xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0