SOMMARLOV!!! <3

Idag gick ja upp vid 7 xD och började fixa mig inför skolavslutningen. Det tog en hel timma xP

Runt 9 körde farmor mig till parken där vi har skolavslutningen varje år.

Själva skolavslutningen tog ca. en timme. Och det va lite sorgligt för det va sista dagen för våran rektor.

TACK KJELL DU HAR VARIT EN BRA REKTOR!!! <3

När det va klart gick vi (mamma, vicke, malin o selma o ja) upp på stan och åt på mcdonalds.

När vi kom hem satte ja mig vid datorn och kollade på lite filmer. Bl.a. Beauty & the briefcase och lite av dear john...

Det e istortsett allt ja har gjort fram till nu. Ne just det ja har lärt mig hurtful på piano också xD


Nu kommer äntligen lite bilder på skolavslutnings klänningen (och skorna får vi inte glömma xD). Jag har velat hålla det hemligt fram till nu och det har ja ju faktist lyckats med också =)

(jag hade satt ihop dom på riktigt i photoshop o så men det vart fel och ja orkar inte göra om det så det får bli så här nu xD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0