Sista dagen i skolan (asså i själva skol huset ;P)

Idag var det städdag/klassdag. Så vi började med att städa xD När vi var klara med det kollade vi på happy feet. Den SÖG om ja får säga vad jag tyckte!!! ;P

Efter det åt vi lunch och sen åkte hela klassen och spelade minigolf. Jag vann xP haha

När jag kom hem gjorde jag klart min del av staketet (iallafall själva tvättningen, sen äre bara att måla det kvar) klart. Och sen satte ja mig och började kolla på elefant prinsessan xD Jag kollade på svt play så jag kunde bara se från av. 16 men ja ska försöka se början nån annanstans. Iallafall så gjorde ja det fram till nu typ och nu e ja på av. 24.


Här kommer lite bilder från dagens serie:


Kommentarer
Postat av: therese

hej, vart kan man kolla på det programmet, jag gillar

det och vill kolla på det

2011-01-22 @ 20:43:56
URL: http://thma.blogg.se/
Postat av: egzon

hej hej :) :)

2011-02-16 @ 20:51:33
Postat av: Anonym

du e så häftig Alex

2011-03-12 @ 20:12:08
Postat av: marigona

Du är så häftig alex och vacker , söt jag älska din sista låt som du sjöng i manjipor det är nästan den bästa filmen jag har någonsin sett

2011-03-30 @ 15:49:44
URL: http://sefedini

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0