Lång tur på stan (de tyckte iallafall mamma, hon hatar att shoppa xP)

Idag var det jätte kul på musiken för då hade vi kerstin xP. Så då lekte vi bokstavsleken xD (hon säger en bokstav vi sjunger sång på den bokstaven ;P). Men sen hade vi ett långt so pass med andrers DET SÖG!!!

Efter lunchen hade vi gympa. Första delen av den lektionen körde vi flaggan. Andra delen körde hela klassen dunken. DET VA ASSSSSSSSSS VARMT!!!

På vägen hem stannade jag på stan där ja mötte mamma . Jag handlade as mycket. Först och främs handlade jag en bok på bokia, sen handlade ja ett par peac-örhängen (ja vet att det inte stavas så men xD ja e trött) på jc. Därefter handlade jag en bh, ett packet med tre par svarta tights och ett typ linne på hm och tillsist handlade jag dom svart-blommiga tightsen som jag visade på bilden för två dagarsen på gina. Här e "linnet" och tightsen:

Imorrn kanske ja ska köpa ett till sånt där linne fast i en annan färg xD för det va så finnt ;P

När vi kom hem följde ja med pappa o kollade på en segel-båt för nu ska han tydligen köpa en sån -_- jag gillar inte segelbåtar, dom bara välter ='( haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0