Ännu mer Brenda & Dylan!!! <333 (även fast "dom" e "finito" xP) haha

Idag har ja suttit vid datorn hela dagen igen. Fast ja har inte riktigt kollat på beverly hills hela dagen. Jag började med att kolla klart på säsong 2 sen när ja skulle börja på säsong 3 så upptäckt ja att den inte fanns någon stans, iallafall inte på nått ställe som ja vet, så jag fick läsa mig till så mycket ja kunde, vad som hände och så gick ja vidare till säsong 4. Nu e ja på ep. 7. Det går värkligen GRYMT trögt med megavideo!!!

Jag hade tänkt att lägga upp dom sista delarna av brenda o dylan scenerna men ja orkar bara inte nu xP hihi så det blir en bild på mitt älskade par istället - för ja har inte slutat att älska dom (dom TILLSAMMANS xD) bara för att dom typ har slutat älska varan xP hehe:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0