Klar me g. 90210... ='(!!!!!!!!!!!!

Ojj nu vart det sent. Mitt internätt kronglar.

Idag städade ja mitt rum på förmiddagen. Sen cyklade ja till alex. Vi kollade lite på tv, satt lite vid datorn och resten av tiden satt vi typ och gjorde twilight saker xD Nån gång på efter middagen åkte vi hem till mig. Hemma hos mig satt vi vid datorn. När hon hade åkte hem kollade ja klart på g. 90210 DET E BARA FÖR SORGLIGT!!! att det e slut alltså men men det finns ju alltid nya 90210 (ja har sett alla av. som har kommit ut av nya 90201 men ja kanske eventuellt ska kolla på dom igen för att då allt i rätt ordning xD). Efter sista av. så började ja ta itu med bilderna ja tog under semestern. Ja vart inte klar så det blir inga bilder i dag men vem vet imorrn kanske ;P

Dagens bild får bli en på Brian Austin Green och Megan Fox... (dom e bara så söta tsm <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0