JAG VANN!!! :O

Idag efter lunch åkte ja till mina kusiner och badade i deras pool xD Sen solade jag en stund. Därefter gick ja runt och tog en massa bilder. Jag skulle lägga upp några av dom här om det inte vore så att min kortläsare inte fungerar =/ Runt 7 gick vi bort till nått tält mitt inne i byn och gick en tipspromenad och köpte lotter. Och kan ni tänka er vi van tre saker. Först och främst van viktor en påse bilar i lotteriet. Sen kom pappa ändra etta elr tvåa i tipspromenaden och van en jätte stor godis påse. Sedan kom ja fyra i tipspromenaden också och van en påse bilar ja med xD Jag kunde inte fatta att ja kom så bra xD Jag vet inte hur många rätt ja hade men ja vet att mamma hade 4/10 rätt och ja måste ju ha haft ganska mycket mer rätt än det efter som att ja kom så bra xD När vi kom tillbaka satte ja mig framför datorn till några g. 90210 av. Nu sitter ja här med en cola flaska och min bil påse ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0