Häst o Katt <333

Opps. Jag glömde blogga innan midnatt xD haha. Idag gick vi upp tidigt och åkte iväg till ett ställe där vi skulle rida häst. När vi kom dit tog det en ganska lång stund att fixa iordning hästarna (vi skulle ha tre hästar, en till mig, en till pappa o en till viktor och så skulle hon som ägde hästarna springa bredvid). När vi tillsist var klara fick viktor typ en allergisk skock elr nått, av gräset tror vi, hans ögon svullnade typ upp xD så han kunde inte rida. Så då fick vi sadla av den hästen somhan skulle haft. När vi tillsist kom upp på hästarna så gick det inte så bra i början xD Jag va inte så bestämd så den gjorde inte som ja ville att den skulle göra ;P men efter ett tag fick ja grep om det och då började vi trava lite. Och mot slutet av turen så lärde ja mig faktiskt att trava ganska bra xD (vi red i lite drygt en timma).

Under tiden som vi red hade mamma skutsat hem viktor till mormors syster som bodde inärheten. Så när pappa o ja kom tillbaka åkte vi till dom. Och dom hade fått en kattunge som va ASS söt. Så den satt vicke o ja och kelade med hela tiden vi var där förutom när vi fikade xD Vi tog en massa kort och filmade vi. Och om min kortläsare hade funkat hade ja kanske lagt upp en av videosarna...

När vi kom tillbaka hem till mormor o morfar åkte vi och köpte godis ;) resten av kvällen satt ja o kollade på g. 90210...

Nästan så här såg katten ut, men den här bilden hittade ja på google xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0