Orientalisk fisk xD hahah

Morgonen var kall som vanligt.
Franska va första lektionen, då fortsatte vi att jobba med café fraserna.
Sen vare bild, då fortsatte vi rita våra bilder.
Sen vare musik, fast vi som har dans hade dans. Vi fortsatte jobba med koreografierna till as time goes by.
Därefter var det som jag kallar det "mördar so passet"!!!!! Då gjorde vi en kryss om 2000 - 2010.
Lunchen va orientalisk fisk xD Det var faktiskt ganska gott xD
Enda lektionen efter lunchen va idrott.
Då hoppade vi trampett. Jag har gott på gympa förut, och om jag får säja det själv va jag ganska bra. Men jag slutade för några år sen, men jag klarade faktiskt volt ganska bra =)
Efter att jag hade bytt om tog ja bussen hem.
Väl hemma kollade jag på några av. av g w och ett av. av house.
Därefter satt jag nere i soffan en stund och jobbade lite med engleksan.
När jag har bloggat klart ska ja kolla på morden i midsommer med resten av familjen...

ROLIG!!!! xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0