Marknaden!!

Jag kollade på gw hela förmiddan.
Efter lunchen satte vi på oss varma kläder och gick till marknaden som är nu på stan.
Först köpte jag ett par jeans och en tröja på gina xD Därefter gick vi runt på marknaden. Vi köpte 6 munkar, några snablar och lite marknadsgodis.
När vi kom hem fikade vi. Sen fortsatte ja kolla på gw (av. 7 s. 5) fram till merlin.
Efter merlin kollade vi på dom två första avsnitten av vid vintergatans slut. Sedan kollade vi på robbinson. Och det e bara så grymt att jimmy kom 2:a (visst han kunde ju kommit 1:a men 2:a e ju också bra). För han o jag e släktingar, elr inte biologiskt men han e ingift i min släkt, fast jag har liksom inte träffat homon elr så xD det e på ganska långt håll.
Nu ska jag kolla på ett till gw av...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0