Måndag igen/Cirkeln sluten xD ... igen xD

Morgonen var som vanligt.
Bussen var propp full på vägen till skolan.
Första lektionen var svenska. Då jobbade vi med liknelser.
Därefter vare idrott. Då blev vi uppdelade i grupper på 5 personer. I dom grupperna ska vi på några lektionen komma på något att göra till musik. Det kan t.ex. vara en dans, akrobatiska saker elr cirkus konster.
Det kommer nog inte gå så bra för våran grupp xD
Efter det vare engelska. Då fortsatte vi att jobba med anne frank boken. Vi fick ett nytt papper med uppgifter då.
Jag gjorde typ klart alla uppgifterna på den lektionen xD
Sen vare lunch (pytt i panna xP).
Efter lunchen vare matte. Då fick vi för första gången träffa vikarien som vi kommer att ha istället för anders från och med imorrn. För anders ska ha en höft operation.
Sedan var det no. Då fick vi byta lärare, för det är våran tur att ha fysik och teknik och våran vanliga no lärare (anders xD) har inte dom ämnena han har bara biologi och kemi.
Per som vår nya no lärare heter verkar ganska bra. Nu ska vi jobba med olika krafter mm (fysik). Jag lärde mig faktiskt lite saker om vikt, massa o tyngd.
Sista lektionen var svenska. Då fortsatte vi att jobba med noveller. Jag började skriva min egen novell. Det ska vara en flicka så går till skolan och sen när hon kommer dit så får hon veta att det e studiedag xD
Efter det tog jag bussen till pianot.
Därefter gick jag och kollade på rean på gina.
Sen köpte jag en mcflyurry (stavas säkert inte så men xP) och gick hem.
Väl hemma kollade jag på gw fram till 20. Då kollade jag på familjen annorlunda och spårlöst.
Och nu bloggar jag...

En sån här skulle jag vilja ha/testa.
Jag kan lösa vanliga och nästa lösa små men jag har aldrig ens sett dom här i verkligheten xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0