Ke$ha <333

Morgonen var som vanligt.
Första lektionen var svenska. På dom 45 minuterna skrev jag en egen novell på 2 och ett halvt A-4.
Sen fortsatte vi med gamla filmer på bilden. Idag jobbade vi med 30- till 50-talet.
Efter det vare matte då gick vi som är på kap. 4 ut som vi gjort dom tidigare matte lektionerna.
Sedan dansade vi på musiken. Nu kan jag hela heavens on fire.
Därefter vare äntligen lunch.
Efter lunchen vare engelska. Då gjorde jag klart anne frank arbetet. Jag va den första som lämnade in xP
Sista lektionen var franska. Första halvan av den lektionen satt vi inne i klassrummet och översatte en text. Andra halvan var vi ute i korridorerna och övade på teatrarna. Efter som att cocco, jenna o carro va sjuka så vare bara jag, vicke, och samme som va där i våran grupp xP och vi ska redovisa (i det här fallet filma/spela in) imorrn xD
Men men... Det gick ganska bra vi han typ köra igenom det fem gånger men den större delen av lektionen låg samme o vicke på golvet och brottades elr jagade varan.
Efter det tog hanna o jag bussen upp på stan. Där gick vi runt i en timma och kollade på bl.a. gina, hm o åhlens.
Men jag köpte inget.
jag kom hem fick jag veta att jag ska få börja med ella o matti på showdans =) Det börjar nu på fredag.
En stund senare kollade jag på ett gw av. (e på av. 19 s. 4 nu xD). Sedan det nya one tree hill av.
Efter det kollade jag på mästarnas mästare och gjorde mig iordning.
När jag har bloggat klart ska jag läsa om civilrätt och arv i so boken, det e läxa till imorrn...

Älskar Ke$ha!!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0