Kalmar xD

Idag åkte vi till kalmar och typ va där hela dan.
Jag handlade en jacka, ett par jeans tights, ett linne och en skjorta på new yorker. Jag älskar den affären men den finns inte hemma hoss mig =(
Och hon som tog betalt glömde att slå in skjortan så den betalade jag aldrig för jag märkte det inte förän vi va ute ur affären xD.
Vi åt lunch på mcdonalds xD det blir mycket mcdonalds när vi e ute och reser xD Inte mig emot!! xD
När vi kom tillbaka till mormor o morfar så åt vi kvälls mat och sen satte jag mig och spelade spel på min mobil och det har jag gjort till nu...

Här kommer det jag handlade idag. Fast inte jackan för den orkade jag inte ta kort på.
Linnet xD
Skjortan xD
Jeans Tightsen xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

har också sånna jeans tights :)

//emelie ^^

2010-01-05 @ 20:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0