Jätte mycket snö!!!

Det har snöat jätte mycket igår och under natten så imorske vare typ en meter snö ute tror jag.

Det första vi gjorde var att vi gick ner till kafeterian där introducerade våra lärare oss inför as time goes by.
Därefter hade vi eget arbete fast alla va tvugna att jobba matte xD
Sen vare no. Då fortsatte vi att jobba med krafter.
Lunch.
Efter det vare dans. Då började vi med att gå igenom några ändringar på i will survive. Sen lärde dom ut heavens on fire, fast vi i min klass kunde den redan.
Sedan vare franska. Då va fortfarande inte carro o jenna där så vi satt ute i koridoren och gjorde inget igen xD
Därefter var dans igen xP Då fick vi för första gången dansa till när dom som ska spela på as time goes by spelade.
Sen slutade vi.
När jag kom hem kollade jag på några av. av gw (e på av. 5 s. 5 nu) fram till nyss då jag tog en dush.
Kl. 20 ska jag kolla på robbinson...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0