Fredag!! Första danslektionen =)

Först vare två so lektioner. Då gick vi igenom alla år tionden mellan 20 och 80 talet.
Och så fick vi veta vilket årtionde vi själva ska jobba med, jag fick 80 talet.
Sen vare matte. Då gjorde vi typ ett för prov, för att testa om vi kan det vi ska kunna inför provet.
Lunch.
Sista lektionen var no. Då gjorde vi typ lite exprement.
Efter skolan gick alla vi i mitt "gäng" upp på stan och åt på mcdonalds. Sedan köpte jag en ny foundation.
Därefter gick jag, ella o matti till dansen (första gången). Det va super kul. Men styrkan va VÄLDIGT jobbig xD
När jag kom hem åt ja pizza, sen kollade jag på let's dance.
Nu ska ja kolla på mer let's dance...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0