KALT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag har jag typ suttit inne vid datorn hela dan och frysigt!!!!
För när jag kom hem igår kväll så vare svin kalt på mitt rum. För att vi hade stängt av mitt element.
Så direkt när jag kom hem satte jag på elementet. Men när jag skulle sova så var det fortfarande IS KALT på mitt rum. Så jag fick sätta på mig jätte mycket kläder. Jag hade ett par leggings på mig, ett par mjukisbyxor, ett par strumpor, två par sockor, ett linne, en munkjacka, en mössa och luvan på munkjackan. Dessutom hade jag fyra filtar och mitt tecke! MEN JAG FRÖS ÄNDÅ!!!!
Och när jag vaknade vare fortfarande kalt, så kalt att min näsa var JÄTTE kall!!!!!
Nu har jag ställt in vickes element i mitt rum med så NU börjar jag äntligen få upp värmen här inne!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0