Kalt igen!! ='(

Idag var det JÄTTE kalt igen!!
---
Första lektionen var franska. Då var carro, coco o jenna inte tillbaka än. Så vi kunde inte filma/redovisa idag heller. Utan vi andra, jag, vicke o samme satt typ och gjorde ingenting hela lektionen.
Sen vare bild. Då fortsatte vi med film historien, 50- till 70-talet.
Efter det dansade vi. Vi var tvugna att dansa i will survive. Och alltså innan lektionen kunde jag den jätte bra, nu kan jag den ännu bättre =/ Den jag VERKLIGEN skulle behöva öva på är help, den kan jag typ inte alls.
Sista lektionen före lunchen var so. Då hade vi läxförhör.
Efter lunchen vare idrott. Då fortsatte vi jobba med våra "framträdanden". Det går INTE bra för oss!!! Det är bara ja o jossan som försöker!!!
När jag kom hem kollade jag på gw (e på av. 2 s. 5 nu xD) fram till ca. kvart i 20. Då dushade jag.
Nu kollar jag på robbinson...

Nu har jag äntligen hittat det här klippet som jag har letat efter. Det är ett av dom klippen vi kollade på på bilden.
Det här är "En dam som trollas bort" av George Méliés från 1899, den första trick filmen xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0