Söötiz!!! <333

Först var det klassråd.
Därefter hade vi eget arbete.
Då gick vi dansare i väg och lärde oss i will survive ännu bättre.
Sedan vare no. Då spelade vi upp våra teatrar xD
Då fick vi sluta 20 min tidigare xP
Så vi hade ätit färdigt när dom andra no grupperna kom till matsalen xD
Efter lunch rasten vare dans. Då dansade vi på i will survive hela den lektionen också så nu kan jag VÄRKLIGEN den!!
(o ja e bara så trött på dom, elr den kanske, som bossar!!)
Sen vare franska, då fortsatte vi öva på våra teatrar.
Sista lektionen var musik.
Då hade vi musik prov. Det var asså det sämsta prov jag har gjort under hela mitt liv.
På en fråga som var nånting me: vad innebär "trekanten"?
Så svarade jag: Det är dom tre viktigaste kontinenterna i pop o rock historien.
Asså hur fel kan man ha?!?!???!?!? Det rätta svaret va typ att usa:arna åkte till europa där handlade dom och sälde saker. Därefter åkte dom till afrika och hämtade slavar och sen tillbaka till usa.
När jag kom hem kollade jag på gw fram till glee och made in sweden.
Nu ska jag fixa lite med musiken på min mobil...

Söötiz!!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0