Anka xP

På morgonen åkte jag till tandläkaren, pga tanställningen.
Jag jag bara ha den en stund till.
När jag kom till skolan hade jag missat franskan xD
Då vare bild, då fortsatte vi kolla på GAMLA filmer.
Därefter vare musik. Då blev heavens on fire dansen nästan helt klar.
Sen som jag säger det "mördar so blocket". Då pratade han om romarriket hela lektionen fast än att vi ska göra klart lag och rätt och jobba med as time goes by först!!!
Efter det var det äntligen lunch. Det var kykling med chilli sås och pasta.
Sedan var det idrott. Och då var det bara hälften av klassen som skulle va med för resten hade glömt elr va sjuka.
Och det var jätte bra för då fick vi bestämma vad vi skulle göra. Vi bestämde att vi skulle leka ambasaden.
Det blev jätte kul för då ville ju alla leka det. Alla passade liksom alla och det var verkligen jätte kul.
I slutet av lektionen var det en slags staffet typ. Alla i laget skulle springa fram och tillbaka till en kon med en pingis boll balanserande på en mjuk frispy. Jag fuskade lite och typ knep ihopp frispyn väldigt mycket xD Men ingen märkte det xP Därefter skulle pingisbollen balansera på ett pingisrack istället. Det var jag faktiskt ganska bra på xD Jag va typ en av dom smabbare i vårat lag.
Den sista gången vi körde trodde vi att jonnas lag van. Men när vi kom ut från lektionen sberättade dom att dom hade fuskat. För frida kronglade jätte mycket så dom sket i den sista personen xD xD xD hahaha
Det var klart den roligaste idrotts lektionen på VÄLDIGT, VÄLDIGT länge!!!
När jag kom hem kollade jag på av. 13 s. 7 av one tree hill. Därefter kollade jag på ca. 1 av. av gw.
Därefter åkte jag till pianot och hade min lektion med sara. Vi fick välja en ny låt xP
När jag kom hem åt jag mat sen kollade jag på ett mer gw av.
Därefter kollade jag på andra avenyn...

Pappas idé xD xP hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0