GW!!! <333

Först vare svenska. Då fortsatte vi att jobba med noveller.
Därefter på bilden fick vi se två "filmer" från 1800-talet.
Sen matte, då gjorde jag inte så mycket själv jag hjälpte mest mina kompisar xD
Efter det musik. Då fick vi dansare en hel musiksal för oss själva xP Då lärde jag mig bl.a. mer av heavens on fire.
Sedan lunch och engelska.
På engelskan var marie inte där så då hade vi anders istället (våran matte och no lärare xD), vi som läser anne frank fick gå ut och jobba med det då.
Sista lektionen var franska, då fortsatte vi öva på våra teatrar.
När jag kom hem kollade jag på g w.
Och det gjorde jag fram till mästarnas mästare började. Då va jag på av. 5 säsong 3.
Jag tror att jag ska se ett till av. nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0