Pianot börjar igen!

Första lektionen var svenska. Då jobbade vi med typ konstiga ord, asså som typ frikostig.
Därefter vare idrott, då lekte vi kinamuren.
Efter det engelska. Då fortsatte vi att jobba med anne frank boken. Fast jag har ju redan läst ut den xD men jag har fortfarande lite uppgifter kvar att göra.
Sen vare lunch.
Sedan matte, då jobbade jag med skala.
Därefter no, då blev vi uppdelade i grupper. I dom grupperna ska vi göra en teater som har nått att göra med rökning, alkohol elr droger.
Sista lektionen var svenska. Då läste vi noveller och svarade på frågor. Men i slutet av lektionen var vi runt mitt bord (jonte, viktor, hanna o jag) as trötta så då satt vi typ bara och pratade hela tiden xD
På vägen hem från skolan stannade jag på vägen och spelade piano (asså hade min piano lektion jag spelade inte som gatumusiker elr nått xD). Efter det köpte jag en milkshake och gick hem.
Väl hemma åt jag mat och kollade på familjen annorlunda och spårlöst...

Just det idag fick jag veta att farmor o farfar ska till thailand igen redan på onsdag.
Oftast visar bilderna jag lägger upp min känsla just då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0