Yr o Åksjuk!!!

Morgonenvar kall som vanligt!!
Idag va jag tvungen att ta mitt vita linne under ett annat linne fastän att det inte alls passade. P.g.a att det det svarta linnet va smutsigt och våran tvättmaskin har frysit. =(
Först hade vi klassråd. Sen hade vi eget arbete, då jobbade jag med engelska.
Efter det no. Då fortsatte vi att jobba med droger och rökning och sånt.
Sedan lunch.
Därefter vare dans då lärde jag mig det lilla som dom har kommit på på help.
Sen franska, då började vi med att öva inför en teater vi ska spela upp.
Efter det vare musik då vi dansare dansade igen. Då fick jag se och lära mig lite mer av själva helheten xD
Därefter slutade vi.
Väl hemma satt jag vid datorn en stund. Sen när jag skulle gå ner så märkte jag att jag var jätte yr och kände mig åksjuk. Mamma sa att det var ett virus som går nu som sätter sig på balanssinnet. ='( Det blev bara värre under kvällen. Då jag satt vid tv:n och kollade på made in sweden och glee.

Kom upp när ja sökte på virus xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0