Dansa xD <333

Först vare två so lektioner. På första gjorde vi veckans nutidsfrågor. På andra började vi jobba med med romarriket tydligen.
Sen vare ett matte pass. Då gjorde jag typ tre uppslag xD
Efter det lunch.
Sedan no. Då gjorde vi ett "röknings" korsord. Jag, louise, samme, stefan, jossan o isabella hjälptes åt det va faktiskt ganska kul =)
Sen slutade vi och då skulle så klart hela skolan på samma buss xD Men jag och linn kom faktiskt på FÖRST XD för första gången NÅGONSIN!! så vi fick sitta.
När jag kom hem kollade jag på one tree hill på tv:n för det va s. 3 av. 10 och det av. fanns inte på min sida.
Därefter nåra gw av. på datorn.
Sen let's dance... CLAUDIA <333 !!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0