Arg!!

Imorske frös jag jätte mycket.
När jag vaknade kom jag ihåg min dröm. Och alltid när jag gör det är jag jätte trött när jag vaknar. Så imorske skippade jag faktiskt att duscha på morgonen xD
Första lektionen var svenska. Då fortsatte vi att jobba med noveller. Vi skulle läsa en novell på typ 5 sidor och sen skulle vi svara på några frågor. Och asså jag läser jätte sakta så när jag tillslut var klar med texten så var ju alla andra redan färdiga med frågorna också ='(
Därefter vare bild. Då visade våran lärare oss en målning av en mur typ och så skulle vi rita den från andra sidan.
Jag ritade ett äppel träd där xD Det va bara "en aning" mindre komplicerat än vad dom andra ritade xD
Efter det matte, då vare matte boken som vanligt.
Sen musik. Då började vi jobba med "as time goes by". Då lärde jag mig början av dansen till heavens on fire lite bättre än jag redan kunde den.
Sedan lunch.
Och därefter äntligen engelska. Anne Frank boken e bara så bra (elr tja det va kanske en liten överdrift men nästan iallafall xP).
Sista lektionen var franska. Då började vi jobba med café fraser.
Sen tog ja bussen hem. Väl hemma kollade jag på ett ghost whispere av. (av. 4 s. 2), sen middag.
Efter det åkte vi till friidrotten. Och nu efter friidrotten har jag JÄTTE ont i den här muskeln jag har haft ont i ett tag nu igen. Jag kanske inte har skrivit nått om det/den men så äre iallafall.
När jag va hemma igen så kollade jag på g w (av. 5 s. 2). Sen satte jag mig i soffan med resten av min familj och kollade på mästarnas mästare. JAG HEJAR KLART PÅ STEFAN HOLM!!!!!! (det e typ ingen annan jag känner igen xD).
Hela efter middan som jag var hemma idag har jag typ varit arg xD Asså jag klara inte av det här; i skolan e det bl.a. skit mycket ljud och då längtar jag hem, men hemma så "håller" vicke på HELA tiden, malin ändra e missnöjd och gråter elr skriker elr e jätte glad och är på mig hela tiden och vill att jag ska göra nått med henna och så är "den fortfarande namn löse" aldrig nöjd heller. Så hemma längtar jag till skolan!! Och jag antar att allt detta gör mig VÄLDIGT lätt retad speciellt idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0