Anne Frank

Imorrse vare svin kalt. Jag vaknade kl. 5.10 xD då låg jag kvar till väckarklockan ringde 5.40. Då gick jag upp och dushade o gjorde mig iordning. Sedan åt jag frukost. Därefter tog vicke o jag bussen till skolan.
Istället för dom första två lektionerna hade vi typ "klass tid". Då typ gick vi igenom några papper vi hade fyllt i förut. Därefter fick vi tillbaka ett "brev" som vi skrev i 6:an till oss själva om våra förväntningar inför 7:an. Och så fick vi skriva ett nytt brev om våra förväntningar inför vt.
Därefter vare engelska. Då fick vi veta att dom närmaste typ 6 veckorna så ska vi göra två saker hälften av klassen ska göra den ena saken dom tre första veckorna och då gör andra hälften den andra och dom sista tre veckorna så byter man. Den ena saken (som jag fick) var att vi skulle få en bok (engelsk) som vi skulle läsa, och göra några uppgifter till. Den andra saker var typ att jobba men lite prat uppgifter och gramatik, men jag återkommer om det sen när jag får jobba med det.
Jag läser jätte sakta så jag han typ inte göra någonting alls xD
Därefter vare lunch. Då blev det panbiff, BLÄ!! xD
Efter det vare matte då jobbade vi i boken.
Sen no ( x( jag hatar no xD) då typ pratade vi om rökning/snusning/alkoholberoende.
Sista lektionen var svenska då började vi jobba med noveller.
På vägen hem var linn tvungen att hämta ut sitt id kort så då fick vi gå runt en massa och ta en massa olika bussar xD Men till slut kom jag hem xP
Då började jag kolla på ghost whispere och det har jag gjort fram till att jag började att blogga. Nu e jag på av. 4 s. 2.
Nu när jag är klar ska jag sätta mig och läsa lite i den där engelska boken (den heter Anne Frank).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0