GRATTIS ALEX!!! <333

Idag var första lektionen engelska. Då jobbade vi med ord som stavas och betyder olika men som låter likadant.
Sen gick vi till ishallen en bit bort från skolan och åkte skridskor. Det gick ganska bra för mig, för att vara första gången på typ JÄTTE länge.
Och just det:
GRATTIS ALEX TILL FÖRSTA PRISET I KONSTÅKNINGS TÄVLINGEN DU VA MED I I HELGEN.
Hipp, Hipp, Hura!!!

När vi kom tillbaka till skolan hade vi engelska. Då fick vi prata och komma på "låtsas" ursäkter för varför vi t.ex. inte hade gjort våra läxor elr varför vi inte hade kommit till bion som vi hade lovat (på engelska alltså xD).
Sen var det äntligen lunch. Fastän att det var tidig lunch så va jag dö hungrig då xD
Efter det matte. Då jobbade vi med vinklar.
På no:n höll vi på med acceleration xD
Sista lektionen var svenska. Då fortsatte vi jobba med as time goes by. Balbina och jag ska skriva om tjernobyl.
Därefter tog jag bussen till pianot.
Sen köpte jag en hamburgare xD MUMS!!!
När jag kom hem åkte vi till skolan och hämtade två engelska tjejer som ska bo hos oss den här veckan.
Först vare bara SÅÅÅÅÅ pinsamt.
Men det blev lite lättare med tiden xD
Dom heter Annie (- Rose) och (Re) Becka och dom är 16 år.
Efter att vi hade ätit satte vi oss i vardags rummet och pratade en stund.
Sen lekte vi "rit leken". Den där när man ritar ett huvud skickar vidare pappret och nästa får rita kroppen o.s.v.
Det gjorde vi typ jätte länge sen lyssnade vi på musik.
Dom gillar bl. Cold Play och nån mer som jag inte kommer ihog just nu.

Jag har precis laddat ner det här programmet xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0