The Last Airbender the MOVIE!!! <333

Idag äre vickes födelsedag, han fyller 11 år.
---
Jag sov väldigt länge idag.
När jag till sist gick upp så satte jag mig vid datorn.
Nån gång vid tolv gick jag ner och åt lunch. Då va farmor o farfar här.
Efter det åt vi efterrätt. Tårta... fast den va inge god xD
Därefter kollade vi på alla låtarna från as time goes by (som pappa hade spelat in).
Sedan satte jag mig vid datorn. Först så satt jag och letade efter lite nya bra låtar. Sen ringde alex mig och sa att avatar blir film. FATTA HUR GLAD JA BLEV DÅ. Och inte nog me det den blir "riktig" också, asså inte teknad.
Alex och jag satt och pratade om det typ jätte länge xD
Därefter gick jag ner och åt pizza och kollade på vid vintergatans slut och melodifestivalen.
DET VAR SÅÅÅÅÅÅ SYND ATT ELIN ÅKTE UT!!!!!!!!!!!!!!
Nu sitter jag i min säng med en massa saker runt mig för att det e så JÄVLA KALT!!!:
- ett par tights
- ett par mjukisbyxor
- ett par strumpor
- ett par sockor
- en långärmad tröja
- en tjock tröja
- en morgonrock
- tre filtar
- ett täcke
(- fyra kuddar xD)
- ett värme ljus
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

The Last Airbender!!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0