As Time Goes By!!! <333

Precis som igår tog det ganska lång tid att fixa ordning vad jag skulle ha med mig i morske.
-------
Först va vi i klass rummet. Då fixade vi dansare våra leggings och tröjor, asså klippte sönder dom.
Därefter hade vi gen rep. Det gick väl precis som ett gen rep ska gå. Det e lite virrigt, alla kan inte exakt allt o.s.v.
Sen åt vi lunch.
Efter det fixade vi ordning i klassrummen, asså själva utställningen. Vi va klara ganska snabbt för a och c hade typ redan gjort klart allt xD
Sen övade vi några gånger på mode visningen.
Därefter tog ja bussen hem.
Väl hemma skyndade jag mig att äta mat och skinka mig mm.
Sedan åkte vi tillbaka till skolan.
Där började vi med att fixa i ordning det sista. Därefter kom alla föräldrar och släktingar upp till klassrummen och kollade på utställningen och gjorde en tips promenad.
En stund innan vi skulle byta on till konserten så fick vi korv med bröd nere i hemkunskapen.
Därefter byte vi om till konserten.
Under dom två första låtarna stog vi (help! gänget) och öva de help för det va fortfarande då folk som inte kunde den.
Samtidigt hade sara helt tappat rösten så hon kunde typ inte ens prata (och hon skulle sjunga på typ tre låtar).
Help! gick väl ganska bra. Så bra den kunde bli iallafall med den där dansen...
När det var dags för saras första låt så va hon lite bättre i halsen för hon hade druckit en massa te. Så hon gick ut på scenen och sjöng.
DU VA GRYMT BRA SARA!!! DET VA SUPER MODIGT AV DIG ATT GÅ UPP PÅ SCENEN!!!
I will survive gick bra, inget speciellt missöde som jag kan komma på nu.
Efter det fick vi snabbt byta om till heaven's on fire.
Den var sara också med på.
Det gick också bra. Fast vi fick ta bort det här typ ropet i början för DET kunde sara iallafall definitivt inte göra!!!
Direkt efter den låten var det sista numret. We are the world.
Den skulle alla va med på.
Det gick inte så bra för ingen sångare hade typ nån röst kvar. Ingen förutom emelie. Men hon sjöng en stämma, så man hörde typ bara stämman xD
Efter det byte vi om och hade mode visningen. Det blev typ ingen mode visning. Vi gick typ bara över scenen xD
När vi kom hem tog jag en riktigt lång varm dusch. Det behövdes för att få bort allt mitt smink. För jag hade JÄTTE mycket rosa rouge och JÄTTE mycket rosa ögon skugga och JÄTTE mycket rosa läppstift xD.
Nu har jag suttit och chattat med hedwig om sin nya kille samtidigt som jag har bloggat...

Här kommer alla låtar och vilka som sjöng och typ dansade på dom:
On The Sunny Side:
Den här var det bara dansare på, den andra dans gruppen.
Jailhouse Rock:
Den här sjöng emelie och frida tror jag. Och den dans gruppen som dansade på sunny side dansade den här med. Dom fick byta kläder VÄLDIGT snabbt!!!
Satisfaction:
Den sjöng lovisa, och det var inga dansare på den.
Help!:
Den sjöng emilie och louise s och min dans grupp dansade på den.
I Feel Good:
Den här sjöng aykut, och det gjorde han GRYMT bra!!! Det va inga dansare på den.
SOS:
Denna sjöng frida och sara.
God Save The Queen:
Den här sjöng aykut också själv. Och han gjorde den här väldigt bra också.
I Will Survive:
Den här sjöng emilie och frida. Och min dans grupp dansade på den.
Only You:
Den här vare inga dansare på. Sångarna var jenna o joline.
Heaven's On Fire:
Den här sjöng sara, jenna o louise s. Och min dans grupp dansade.
We Are the World:
Den här började med att alla sångare sjöng sen i slutet kom alla vi andra också in.

Ps. Nån gång under dan kom våran leverans med polkagrisar.
Jag köpte en super sur och en grädd cola:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0