Äntligen fredag igen!!!

Imorske gick jag upp 6.
Då åt jag typ bara nån macka. Sen kl. halv 7 åkte pappa, vicke, jag, becky och annie till skolan, för att lämna a o b där alltså för att dom skulle åka hem då.
Därefter åkte pappa, vicke o jag hem igen.
När vi kom hem duschade jag i en halv timme, gjorde i ordning mig i en halv timme, satt vid datorn i en halv timme och åt frukosti en halv timme.
Efter det skussade pappa tillbaka mig o vicke till skolan.
De första två lektionerna var so. Då hade vi i min grupp inte seciellt mycket att göra så vi satt typ och ritade hela lektionerna.
Sen vare matte. Det va sista lektioen innan provet. Så alla va faktiskt koncentrerade, det var fantastiskt xD.
Därefter lunch, bufé.
Sen no.
När vi sedan slutade så hämtade pappa mig o vicke.
Jag han typ va hem i en halv timma, sen fick jag gå till bussen.
Jag kom till dansen VÄLDIGT tidigt men hade jag tagit bussen senare så hade jag kommit försent.
Dansen var lite extra jobbig idag för som styrka gjorde vi både mage och armar!! xD
När jag kom hem igen senare satt jag vid datorn fram till let's dance.
Nu kollade jag på Let's dance...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0