Jätte bra dag!!!

Jag gick upp lika sen som i går imorrske...
Först skulle vi jobba med atgb men då var vi dansare tvugna att gå iväg för att lära oss help.
Det gick så där på den lektionen dom eleverna som skulle lära oss den kunde den typ inte själva och dom har lagt stegen på jätte konstiga takt slag... Men vi lärde oss iallafall lite på den lektionen.
Sen vare no. Innan no:n så gick jag till expeditionen och hämtade våra biljetter till konserten (med flickkören, mans kören och dom engelska eleverna) som skulle va ikväll.
Efter no:n gick lollo o jag till maten.
Sedan vare dans igen. Då gick våran lärare igenom help lite bättre så då lärde vi oss den nästa helt.
Därefter vare franska. Det var jätte skönt på franskan för alla var typ JÄTTE trötta och det var många borta som va med i mans-/flick- kören och övade inför konserten.
Efter det vare dans igen xD Då lärde vi oss help ännu lite bättre.
Sedan tog jag äntligen bussen hem.
Väl hemma kollade jag på vm ända fram till typ en kvart innan vi skulle åka till konserten. Då fick jag skynda mig att byta om och fixa mig.
Konserten var JÄTTE bra!!! Jag och hanna satt på balkongen och såg jätte bra.
När konserten var slut efter typ 2 h elr nått. Så letade vi reda på annie o beckie och gick till bilen.
Sen åkte vi till skolan för att alla värdfamiljer, engelsmän och flick- och mans- kören var bjudna på tacko bufé där.
Det var jätte mysigt.
Efter att alla hade ätit var det typ värsta efter festen xD Några ställde sig på scenen i kafeterian och uppträdde xD Det var jätte kul.
Runt halv 11 var alla ute ur skolan. Då åkte vi hem. Fast alla fick inte plats i våran bil så pappa fick cykla hem xD
När vi kom hem satt vi inne på annies och beckies rum jätte länge och pratade. Då var jag inte så blyg längre. Fast jag fick ändå inte säga så mycket för vicke tar VÄLDIGT stor plats!!!
Och imorrn ska vi upp jätte tidigt för dom ska åka då. Så jag ska nog försöka att komma i säng nu...

Annie har en blackberry!!! Fubbigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0