LÅNG DAG XD!!!

Nu kommer hela dangen xD

Idag fick jag lite sov morgon, dels för att jag inte behövde duscha på morgonen, dels för att vi skulle få fransk frukost på franska lektionen så att jag inte skulle äta nån frukost hemma på morgonen och dels för att aob e här så pappa skutsar (jag vet att det inte stavas så) oss till skolan på morgonen.
Det va grymt skönt!!!
Första lektionen var då franska. Då fick vi som jag skrev nyss fransk frukost.
Vi fick en stor baugette bit med smör och brio ost på, en yougurt, apelsin jos och en hel kroasang med nutella på.
Jag tog lite mycket nutella så efter typ halva kroasangen började jag typ må illa och det blev ju inte bättre av att matti som satt mittemot mig satt och typ SLEVADE i sig nutella xD Men annars var det JÄTTE gott! (Tack Barbro!!! =))
Sen vare bild då jobbade vi med atgb, och när balbina och jag var klara med vårat tjernobyl kolarge så hade vi inget att göra så då skrev jag det första inlägget för idag xD
Därefter vare dans. Då skulle den andra gruppen lära sig on the sunny side så då fick vi andra gå ut i koridoren och öva på heavens on fire och i will survive.
Sedan vare so. Och då kom annie och beckie och två andra engelska tjejer och var med på våran lektion.
Då började jag o balbina med ett stephen king kolarge. När vi inte kunde göra nått mer på den för dagen skrev jag det andra inlägget för idag.
Efter det vare ÄNTLIGEN lunch!!! Fast det var JÄTTE ÄCKLIGT. Det var hemmgjord fiskpudding med potatis (BLÄ!!!).
Direkt när vi hade ätit klart så gick vi bort till ishallen.
Vi va där ganska långt innan lektionen började.
När lektionen väl började fick vi veta att magnus var sjuk elr nått så vi fick en vikarie. Hon sa att alex (som är konståkare och INTE behöver ha hjälm för magnus) var tvungen att ha hjälm. Så då höll vi på med det jätte länge. För alex tyckte typ att det var läskigt att åka med hjälm elr nått. Men tillsist tog hon på sig hjälmen.
Sen gick typ vikarien klockan två fast än att vi inte slutade förän kvart över. Men vi var kvar.
När vi tillsist kom iväg därifrån var nog kl. ca. halv 15.
Men det tog väldigt lång tid att gå tillbaka till skolan också för alex o jonna kastade snöbollar på mig och hanna. Så tillslut knuffade jag ner jonna i en snö driva xD hahahahhahhahahhahah xP
Men då skulle så klart jonna göra tillbaka x( hahhahhhahahhahahhahhahha...
När vi tillsist kom tillbaka till skolan så tog det ännu längre tid innan jag kunde gå till bussen för jag var tvungen att gå upp till mitt skåp och hämte lite grejer. Men tillsist satt jag på bussen...
Men när jag skulle byta buss så missade jag den PRECIS!!! Så det tog ÄNNU längre tid xD
När jag efter en LÅNG stund kom hem så satte jag mig och kollade på några vm av. Ända fram tills pappa åkte och hämtade aob uppe på stan. Då tog jag en snabb dusch (på ca. 30 min xD haha).
När dom kom hem så åt vi kvällsmat. Älg och potatis.
Sedan åkte dom med vicke på fotbolls träningen. Då passade jag på att kolla på några vm av. till.
När dom kom tillbaka åt vi efterätt.
Sedan satte vi på eye toy. Vi tästade det i går med men då var det för mörkt (jag kanske skrev det igår, jag kommer inte ihog xD) men idag gick det. Vi spelade bowling jätte länge.
Och nu bloggar jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0